Prawo mediów i reklamy

W zakresie prawa mediów i reklamy wspieramy naszych klientów w następujących kwestiach:

  • Zapewniamy kompleksowe konsultacje w zakresie oceny kampanii i materiałów reklamowych, oceny ryzyka prawnego i jego minimalizacji,
  • Doradzamy naszym klientom w przygotowywaniu i negocjacjach wszelkiego rodzaju umów sponsoringowych,
  • Doradzamy naszym klientom i reprezentujemy ich w sporach sądowych z zakresu przeprowadzonych działań reklamowych i promocyjnych oraz realizowanych kontraktów handlowych,
  • Analizujemy i opiniujemy działania i materiały reklamowe (internetowe, prasowe, radiowe, telewizyjne, outdoorowe) na etapie ich projektowania oraz realizacji;
  • Opiniujemy działania reklamowe dotyczące produktów z branż sensytywnych, (napoje alkoholowe, produkty lecznicze, wyroby tytoniowe, usługi finansowe),
  • Przygotowujemy i negocjujemy umowy o lokowanie produktu (product placement),
  • Doradzamy w zakresie kwalifikacji reklamy jako wprowadzającej w błąd, uciążliwej lub stanowiącej agresywną praktykę rynkową.

Jeśli są Państwo zainteresowani współpracą w tym zakresie lub mają Państwo jakiekolwiek pytania zapraszamy do kontaktu.

Napisz lub zadzwoń